Nostalgia MALAS

Malaysian Amatuer Limited Activities Sub-society
Salam semua warga radio amatur dan para pengunjung M.A.L.A.S,
Semlm saya buka semula photo pages saya yang dah lama saya tak jenguk.. Bila tengok isi dalam tuh, ade la beberapa gambar yang tak berapa lama nie.. So saya uploadkan di sini untuk dikongsikan bersama.. Ada diantara nya gambar masa mula2 beli coax RG213.. Beli satu roll dan share.. Kira masa tuh setakat RG 58 nie bersepah2 sbb leh dapat kat kat Kedai Besi Buruk a.k.a Kilo Bravo.. Kalo ada barang baek sure kerna serbu dgn sebilangan warga ham.. Kawasan Kilo Bravo yang selalu menjadi tumpuan Sungei Besi, Taman Salak Selatan, Kampung Lindungan @ PJ.. Rupanya banyak barang yang terbuang kat situ masih boleh diguna pakai.. Ada yang kena repair.. Kalau bernasib baik, balik jerr leh terus pakai..
Kasi osum la dulu..
9W2HH & 9W2IY sedang mengukur coax.
Duduk dari kiri: 9W2PZ, 9W2HH, 9W2IY
Berdiri dari kiri: 9W2BC, 9W2ZF,9W2SQ, 9W2DJ
Eyball Session @ Ampang
Masa nie lak Eyeball Session.. Biasanya eyeball session nie diadakan setiap malam sabtu bermula jam 9 malam.. Eyeball nie takan dibuat pada tempat yang sama pada setiap malam Sabtu tetapi ia diadakan dikawasan yang berbeza seperti Wangsa Maju, Ampang, Sri Gombak, Kelana Jaya, PJ.. So takde la rasa jemu sgt bila bertukar tempat nie.. Walaupun jauh namun ia masih mendapat sokongan dari rakan2 radio amatur.. Ternyata semua ini tak mungkin akan berulang kembali..

9M2AA (Allahyarham Amin) turut hadir dalam Eyeball Session @ Ampang

9M2BR bersama XYL n' harmonic

Sessi Pantai Eyeball M.A.L.A.S @ Port Dickson (P.E.M.A.L.A.S) yang mendapat sambutan dari warga Ham.
Yang ni pula gambar eyeball bersama keluarga yang pertama yang pernah dianjurkan oleh M.A.L.A.S.. Percutian 2h 1m ini diadakan di Port Dickson.. Ramai warga ham turut serta pada xtvt kali ini.. Meriah nya jangan cakap la.. Mmg best tapi masa tgh duk syok bakar ayam, gerimis mengundang.. Itu tak menandakan xtvt dihentikan tetapi disambg di Pent House.. Ntah bila la M.A.L.A.S nak wat lagi yea..

Tukang masak 9W2HG, 9W2IY, 9M2AM & 9M2BL
Dari kiri : 9W2YD, 9W2HH, 9W2PZ,9M2MKW, 9W2VE

Dari kiri : 9W2HH, 9M2NL, 9M2MKW

Dari kanan : 9M2RS, 9W2GAZ, 9M2MKW

9M2AM & 9M2BL

Kuat benor menarik tuh, Yop...

Comments

Popular Posts